18 marca 2008

Nagany

Wczoraj zbulwersowała mnie - i podejrzewam każdego normalnego obywatela - sprawa znęcania się dwójki uczniów nad starszym człowiekiem. Ten chuligański wybryk, który zasługuje na najwyższe potępienie, już wkrótce znajdzie swój finał.

Jednak uważam, jak wielu nauczycieli, z którymi miałem okazję rozmawiać, że słowne upomnienia na nie wiele się zdadzą, jeśli nie pójdą za nimi czyny. Musi nastąpić przynajmniej publiczne napiętnowanie takich czynów, jak również sprawców, na przykład w czasie apelu.

Stąd pomysł ankiety, jaką widzicie po prawej u góry. Oddawajcie swoje głosy! (Vote - tu kliknij po wybraniu jednej z trzech opcji: Popieram / Jestem przeciw / Nie mam zdania. Link Show results ujawni wynik ankiety.)

Jeśli mi starczy czasu, to jeszcze dziś przeczytacie moją rozszerzoną opinię.

Brak komentarzy: